Future Result
Om Projektet
Future Result er den afsluttende hovedopgave jeg skulle lave på mit studie som Multimediedesigner. Jeg har skrevet opgaven sammen med Signe Dengsø Bording i 2017.
Opgaven handler om at skabe et nyt subbrand til det som idag hedder Kursusfabrikken. I opgaven introducere vi læseren for Hvor Kursusfabrikken er idag og tager dig igennem hele processen fra ideer, til koncept, til visuel identitet, målgruppeanalyser, mediestrategier, fysisk print materiale og mere til. Samlet set er dette et samlet udkast til hvordan Kursusfabrikken kunne starte et nyt subbrand.
Fra opgaven lyder følgende problemformulering:
“Hvordan kan der skabes et subbrand, specifikt henvendt til
virksomheder, der afspejler Kursusfabrikkens kvalitet og værdi om
at tilbyde kurser, der er kompetencegivende?”
1. Hvad skal videresføres fra Kursusfabrikkens nuværende
brand til det nye?
2. Hvilke kommunikative strategier skal bruges for at
kommunikere korrekt til målgruppen?
3. Hvordan skal digitale og trykte medier se ud for at afspejle
brandet og udstråle budskabet?
